Postup v případě reklamace

  • Zboží, které chcete REKLAMOVAT, vykazující vadu, nebo nějaký nedostatek, reklamujte pomocí níže uvedeného formuláře.
  • K reklamaci je nutné dále zaslat nám případnou fotodokumentaci  vady zboží a kopii dokladu, na jehož základě jste od nás zboží obdrželi. Stačí e-mailem.
  • Obdržení reklamace vám potvrdíme a dohodneme se s vámi na termínu, kdy můžeme od vás svézt reklamované zboží. Svoz zboží proběhne na naše náklady. Svoz provádíme společností In Time.  
  • V případě, že zboží chcete zasílat svým dopravcem, budou vám uhrazeny náklady  na dopravu max.do výše dopravného, které společností In Time zajišťujeme.

 

 Zde můžete stáhnout REKLAMAČNÍ PROTOKOL Myspulinek

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.